دوربین های مداربسته

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
  • نویسنده :
  • بازدید : 44 مشاهده

شکم صاف و شکم پر ژنتیکی است. سبک زندگی می تواند به عوامل مختلفی از جمله سطح رژیم غذایی و فعالیت بدنی مرتبط باشد. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان راه حلی برای پف و آسیب تمام صورت به شما می دهیم.

داشتن شکم تخت و صورت پر با چند راهکار خانگی

این راه حل های موثر را برای داشتن شکمی صاف و صورت پرتر امتحان کنید.

کاهش میزان مصرف کالری

مصرف بیش از حد کالری می تواند منجر به افزایش وزن و چاقی در قسمت های مختلف بدن شود. بنابراین، کاهش کالری دریافتی از طریق یک رژیم غذایی منظم و متعادل می تواند به کاهش چربی شکم کمک کند. غذاهای سالم، میوه ها، سبزیجات، غلات کامل و منابع پروتئینی مانند ماهی، گوشت سفید و محصولات لبنی را انتخاب کنید.

ورزش و تمرینات شکمی

ورزش هایی که بر روی ناحیه شکم تمرکز دارند به تقویت عضلات شکم و کاهش چربی در این نواحی کمک می کنند. نمونه هایی از تمرینات شکمی شامل پیلاتس، پلانک، تکواندو، شنا و ورزش های گروهی مانند فوتبال است. حداقل 30 دقیقه ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجانید.

ماساژ و تمرینات صورت

توده بدون چربی ماهیچه ها را تقویت می کند و به گردش خون در صورت کمک می کند. یک روغن طبیعی مانند روغن آرگان، روغن زیتون یا روغن نارگیل برای ماساژ ملایم صورت شما با حرکات دایره ای استفاده می شود. ورزش‌های صورت مانند رقص ابرو، تقویت ماهیچه‌های گونه، پر کردن لب‌ها و تمرینات چانه نیز می‌توانند به تقویت چهره شما کمک کنند.

ماسک صورت

همچنین می توانید از ماسک برای تقویت صورت خود استفاده کنید:

  • خیار را له کنید و بگذارید 20 دقیقه روی پوست بماند. با انجام این کار می توانید پس از 2 هفته صورت کامل داشته باشید.
  • گلاب با کیفیت خوب را به صورت خود بمالید. این کار را به مدت 20 دقیقه سه بار در هفته انجام دهید.
  • با مخلوط کردن یک قاشق چایخوری خاک رس نرم با یک قاشق چایخوری گلاب، خمیری درست کنید، سپس صورت خود را به خوبی بپوشانید و اجازه دهید ماسک به مدت 15 دقیقه روی پوست شما بماند. بعد از کار پوست را با آب سرد بشویید.

داشتن شکم تخت و صورت پر با آلوئه‌ورا

از ژل آلوئه ورا به عنوان ماسک صورت برای روشن کردن صورت خود استفاده کنید. تحقیقات نشان می دهد زنانی که به مدت 90 روز یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا مصرف می کنند پوست بهتری نسبت به سایرین دارند.

چرا منیزیم برای بدن ضروری است؟

تظرات ارسال شده